VŠE O NÁKUPU
Zboží
- V tomto elektronickém obchodě prodáváme zboží, které nám zbylo z textilní výroby. Jedná se především o látky v metráži, zipy, nítě, lemovky, gumy, stuhy a podobně.
- Protože se jedná o přebytky z výroby, jejich prodej je vždy pouze do vyprodání zásob!
- Toto zboží nemusí být vždy nové, ale vždy je nepoužité. Tomu odpovídá jeho cena.
- Zboží prodáváme pouze do České republiky.
Jak objednat
- Vyberte zboží, které chcete koupit.
- Rozklikněte kartu výrobku, zadejte množství.
- Vybrané zboží vložte do košíku.
Jak zaplatit
- Hotově – lze pouze při osobním odběru v prodejně Tábor
- Na dobírku - hotově při převzetí - příplatek 30 Kč
- Převodem na účet - POZOR - zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet.
- ON-LINE - platební kartou, prostřednictvím GoPay
Způsob a cena doručení
- Česká pošta – Balík Do ruky - 110 Kč
- Česká pošta - Balík Do Balíkovny - 55 Kč
- Zásilkovna - 58 Kč
- GLS - 82 Kč
- Osobní odběr - prodejna Tábor - 20 Kč
- Zboží prodáváme pouze do České republiky!
Při objednávce nad 1 000 Kč doprava a poštovné zdarma!
Bankovní spojení
- ČSOB: č. účtu 512500623/0300 měna: Kč
VARIABILNÍ SYMBOL: číslo objednávky
Registrace
- je dobrovolná a zdarma
- je výhodná pro stálé zákazníky – rychlejší nákupy, nemusíte stále vyplňovat osobní údaje, máte přehled o svých objednávkách, …
Změna v objednávce
- Odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco změnit?
- Sdělte nám to! Nejlépe elektronicky na obchod@ditalatky.cz, v nutném případě telefonicky na číslo 381 479 248, a to nejpozději do 8:00 hodin následujícího dne.
- Pozdější žádosti nemohou být, z důvodu vyřizování objednávek, akceptovány. Děkujeme za pochopení.
Postup vkládání slevového kódu do objednávky
1. V rekapitulaci objednávky (před jejím odesláním) zaškrtněte políčko „mám slevový kupón“.
2. Po té zkopírujte (zapište) náš slevový kód a vložte do nově otevřeného okna. Stiskněte tlačítko „Vložit“.
3. Sleva Vám bude ihned odečtena z ceny zboží.
4. Objednávku dokončete obvyklým způsobem.
Tento postup platí i pro dárkové poukazy!
Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
- Zakoupené zboží vám nevyhovuje? V tom případě můžete jako fyzická osoba využít práva na vrácení zboží ve čtrnácti (14) denní lhůtě od převzetí zboží bez udání důvodu, pokud se na toto zboží nevztahuje ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
- K dispozici máte FORMULÁŘ, který po vyplnění vložíte do balíčku spolu se zbožím a zašlete zpět.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu.
- Zboží zakoupené přes e-shop není možné vyměnit v podnikových prodejnách.
- Podle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze, mimo jiné, odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeno podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám. Úpravou zboží na míru dle přání zákazníka se rozumí ustříhnutí či uříznutí materiálů z nabídky tohoto e-shopu, například látky, lemovky, gumyzdrhovadlové pásy, suché zipy, apod.
Při vrácení zboží na prodejně - doklad o odevzdání zboží - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ V PRODEJNĚ
Při vrácení zboží přes dopravní společnost - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ
Odpovědnost za vady, reklamace
- Zakoupené zboží je vadné? Pokud se nejedná o vady, které vznikly nesprávným používáním, ošetřováním či údržbou, ani o vady, o kterých jste věděli při nákupu, např. nákup za zvýhodněnou cenu, má se za to, že zboží bylo vadné již při prodeji.
- V takovém případě máte právo, ve lhůtě do dvou (2) let ode dne převzetí, na jeho opravu, případně výměnu nebo vrácení peněz. Svůj nárok však musíte uplatnit ihned po zjištění vady.
- Zjistili jste skrytou vadu výrobku v době delší než 1 rok od převzetí zboží? I potom máte právo uplatnit svůj nárok, nejpozději však do 2 let od převzetí zboží. Existenci vady však již musíte prokázat. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.
- Zašlete nám zboží zpět na naši kontaktní adresu. Do balíčku přiložte vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
- Zboží vracejte vyčištěné nebo vyprané.
- Nikdy neposílejte na dobírku! Taková zásilka nebude námi přijata.
- Bezprostředně po převzetí vráceného zboží budete informováni o způsobu a době vyřízení reklamace. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.
Spory
Veškeré případné spory plynoucí ze vztahu prodávajícího a spotřebitele budou řešeny nejprve smírnou cestou mimosoudně. Případné stížnosti může spotřebitel zasílat na elektronickou adresu prodávajícího, tj. dita@dita.cz. Dále se spotřebitel může obrátit na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, PSČ 120 00, nebo na webu: adr.coi.cz. Orgánem dohledu nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele je i Česká obchodní inspekce.