VŠE O NÁKUPU

Zboží

  • V tomto elektronickém obchodě prodáváme zboží, které nám zbylo z textilní výroby. Jedná se především o látky v metráži, zipy, nítě, lemovky, gumy, stuhy a podobně.
  • Protože se jedná o přebytky z výroby, jejich prodej je vždy pouze do vyprodání zásob!
  • Toto zboží nemusí být vždy nové, ale vždy je nepoužité. Tomu odpovídá jeho cena.
  • Zboží prodáváme pouze do České republiky

Jak objednat

  • Vyberte zboží, které chcete koupit.
  • Rozklikněte kartu výrobku, zadejte množství.
  • Vybrané zboží vložte do košíku.

Jak zaplatit

  • Hotově – lze pouze při osobním odběru v prodejně Tábor
  • Na dobírku - hotově při převzetí - příplatek 30 Kč
  • Převodem na účet - POZOR - zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet.
  • ON-LINE - platební kartou, prostřednictvím GoPay

Způsob a cena doručení

  • Česká pošta – Balík Do ruky - 110 Kč
  • Česká pošta - Balík Do Balíkovny - 55 Kč
  • Zásilkovna - 58 Kč
  • GLS - 82 Kč
  • Osobní odběr - prodejna Tábor - 20 Kč
  • Zboží prodáváme pouze do České republiky!

Při objednávce nad 1 000 Kč doprava a poštovné zdarma!


Bankovní spojení

  • ČSOB: č. účtu  512500623/0300                    měna: Kč​

VARIABILNÍ SYMBOL: číslo objednávky


Registrace

  • je dobrovolná a zdarma
  • je výhodná pro stálé zákazníky – rychlejší nákupy, nemusíte stále vyplňovat osobní údaje, máte přehled o svých objednávkách, …

Změna v objednávce

  • Odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco změnit?
  • Sdělte nám to! Nejlépe elektronicky na obchod@ditalatky.cz, v nutném případě telefonicky na číslo 381 479 248, a to nejpozději do 8:00 hodin následujícího dne.
  • Pozdější žádosti nemohou být, z důvodu vyřizování objednávek, akceptovány. Děkujeme za pochopení.

Postup vkládání slevového kódu do objednávky

1. V rekapitulaci objednávky (před jejím odesláním) zaškrtněte políčko „mám slevový kupón“.

2. Po té zkopírujte (zapište) náš slevový kód a vložte do nově otevřeného okna. Stiskněte tlačítko „Vložit“.

3. Sleva Vám bude ihned odečtena z ceny zboží.

 

4. Objednávku dokončete obvyklým způsobem.

Tento postup platí i pro dárkové poukazy!


 Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • Zakoupené zboží vám nevyhovuje? V tom případě můžete jako fyzická osoba využít práva na vrácení zboží ve čtrnácti (14) denní lhůtě od převzetí zboží bez udání důvodu, pokud se na toto zboží nevztahuje ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
  • K dispozici máte FORMULÁŘ, který po vyplnění vložíte do balíčku spolu se zbožím a zašlete zpět. 
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu. 
  • Zboží zakoupené přes e-shop není možné vyměnit v podnikových prodejnách.
  • Podle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze, mimo jiné, odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeno podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám. Úpravou zboží na míru dle přání zákazníka se rozumí ustříhnutí či uříznutí materiálů z nabídky tohoto e-shopu, například látky, lemovky, gumyzdrhovadlové pásy, suché zipy, apod. 

Při vrácení zboží na prodejně - doklad o odevzdání zboží - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ V PRODEJNĚ

Při vrácení zboží přes dopravní společnost - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ


Odpovědnost za vady, reklamace

  • Zakoupené zboží je vadné? Pokud se nejedná o vady, které vznikly nesprávným používáním, ošetřováním či údržbou, ani o vady, o kterých jste věděli při nákupu, např. nákup za zvýhodněnou cenu, má se za to, že zboží bylo vadné již při prodeji.
  • V takovém případě máte právo, ve lhůtě do dvou (2) let ode dne převzetí, na jeho opravu, případně výměnu nebo vrácení peněz. Svůj nárok však musíte uplatnit ihned po zjištění vady.
  • Zjistili jste skrytou vadu výrobku v době delší než 1 rok od převzetí zboží? I potom máte právo uplatnit svůj nárok, nejpozději však do 2 let od převzetí zboží. Existenci vady však již musíte prokázat. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.
  • Zašlete nám zboží zpět na naši kontaktní adresu. Do balíčku přiložte vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
  • Zboží vracejte vyčištěné nebo vyprané.
  • Nikdy neposílejte na dobírku! Taková zásilka nebude námi přijata.
  • Bezprostředně po převzetí vráceného zboží budete informováni o způsobu a době vyřízení reklamace. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.

Spory

Veškeré případné spory plynoucí ze vztahu prodávajícího a spotřebitele budou řešeny nejprve smírnou cestou mimosoudně. Případné stížnosti může spotřebitel zasílat na elektronickou adresu prodávajícího, tj. dita@dita.cz. Dále se spotřebitel může obrátit na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, PSČ 120 00, nebo na webu: adr.coi.cz. Orgánem dohledu nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele je i Česká obchodní inspekce.