VŠE O NÁKUPU

 
Zboží
  • V tomto elektronickém obchodě prodáváme zboží, které nám zbylo z textilní výroby. Jedná se především o látky v metráži, zipy, nítě, lemovky, gumy, stuhy a podobně.
  • Protože se jedná o přebytky z výroby, jejich prodej je vždy pouze do vyprodání zásob!
  • Toto zboží nemusí být vždy nové, ale vždy je nepoužité. Tomu odpovídá jeho cena.
  • Zboží prodáváme pouze do České republiky

Jak objednat

  • Vyberte zboží, které chcete koupit.
  • Rozklikněte kartu výrobku, zadejte množství.
  • Vybrané zboží vložte do košíku.

Jak zaplatit

  • Hotově – lze pouze při osobním odběru v prodejně Tábor
  • Na dobírku - hotově při převzetí - příplatek 25 Kč
  • Převodem na účet - POZOR - zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet.
  • ON-LINE - platební kartou, prostřednictvím GoPay

Způsob a cena doručení

  • Česká pošta – Balík Do ruky - 105 Kč
  • Česká pošta – Balík Na poštu - 96 Kč
  • Česká pošta - Balík Do Balíkovny - 49 Kč
  • Zásilkovna - 55 Kč
  • GLS - 67 Kč
  • Osobní odběr - prodejna Tábor - zdarma
  • Osobní odběr - prodejna Plzeň - zdarma
  • Zboží prodáváme pouze do České republiky!

Při objednávce nad 1 000 Kč doprava a poštovné zdarma!


Bankovní spojení

  • ČSOB: č. účtu  512500623/0300                    měna: Kč​

VARIABILNÍ SYMBOL: číslo objednávky


Registrace

  • je dobrovolná a zdarma
  • je výhodná pro stálé zákazníky – rychlejší nákupy, nemusíte stále vyplňovat osobní údaje, máte přehled o svých objednávkách, …

Změna v objednávce

  • Odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco změnit?
  • Sdělte nám to! Nejlépe elektronicky na obchod@ditalatky.cz, v nutném případě telefonicky na číslo 381 479 248, a to nejpozději do 8:00 hodin následujícího dne.
  • Pozdější žádosti nemohou být, z důvodu vyřizování objednávek, akceptovány. Děkujeme za pochopení.

Postup vkládání slevového kódu do objednávky

1. V rekapitulaci objednávky (před jejím odesláním) zaškrtněte políčko „mám slevový kupón“.

2. Po té zkopírujte (zapište) náš slevový kód a vložte do nově otevřeného okna. Stiskněte tlačítko „Vložit“.

3. Sleva Vám bude ihned odečtena z ceny zboží.

 

4. Objednávku dokončete obvyklým způsobem.

Tento postup platí i pro dárkové poukazy!


 Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • Zakoupené zboží vám nevyhovuje? V tom případě můžete jako fyzická osoba využít práva na vrácení zboží ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu, pokud se na toto zboží nevztahuje ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
  • K dispozici máte FORMULÁŘ, který po vyplnění vložíte do balíčku spolu se zbožím a zašlete zpět. Bez tohoto formuláře nemůže být vrácení zboží vyřízeno.
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu. 
  • Zboží zakoupené přes e-shop není možné vyměnit v podnikových prodejnách.
  • Podle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze, mimo jiné, odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Úpravou zboží na míru dle přání zákazníka se rozumí ustříhnutí či uříznutí materiálů z nabídky tohoto e-shopu, například látky, lemovky, gumyzdrhovadlové pásy, suché zipy, apod. 

Při vrácení zboží na prodejnách - doklad o odevzdání zboží - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ V PRODEJNÁCH

Při vrácení zboží na prodejně Plzeň si prodávající vyhrazuje právo vrátit peníze do 30 dnů.

Při vrácení zboží přes dopravní společnost - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ


Odpovědnost za vady (dříve záruka), reklamace

  • Zakoupené zboží je vadné? Pokud se nejedná o vady, které vznikly nesprávným používáním, ošetřováním či údržbou, ani o vady, o kterých jste věděli při nákupu, např. nákup za zvýhodněnou cenu, má se za to, že zboží bylo vadné již při prodeji.
  • V takovém případě máte právo, ve lhůtě do 6 měsíců ode dne převzetí, na jeho opravu, výměnu nebo vrácení peněz. Svůj nárok však musíte uplatnit ihned po zjištění vady.
  • Zjistili jste skrytou vadu výrobku v době delší než 6 měsíců od prodeje? I potom máte právo uplatnit svůj nárok, nejpozději však do 24 měsíců od prodeje zboží. Existenci vady však již musíte prokázat. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.
  • Zašlete nám zboží zpět na naši kontaktní adresu. Do balíčku přiložte vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ a doklad o zakoupení.
  • Zboží vracejte vyčištěné nebo vyprané.
  • Nikdy neposílejte na dobírku! Taková zásilka nebude námi přijata.
  • Bezprostředně po převzetí vráceného zboží budete informováni o způsobu a době vyřízení reklamace. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.

EET

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 
  • vystavenou účtenku zasíláme elektronickou cestou

Spory

Veškeré případné spory plynoucí ze vztahu prodávajícího a spotřebitele budou řešeny nejprve smírnou cestou mimosoudně. Případné stížnosti může spotřebitel zasílat na elektronickou adresu prodávajícího, tj. dita@dita.cz. Orgánem dohledu nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele je i Česká obchodní inspekce.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení